pátek 13. září 2013

Sladká políbení (5)


 Meme, které pořádá Syki.

Cílem pátečního meme je napsat romantický úryvek z knihy.

Kniha: Poslední píseň
Autor: Nicholas Sparks 

Tahle knížka tu prostě nemůže chybět :).


Může obsahovat spoiler!!!

 Odhrnula si pramen vlasů za ucho a cítila nával studu, ale snažila se nedat to znát. „Byla jsem naštvaná a rozčílená. Chtěla jsem ti to povědět, ale ty jsi odešel, než jsem se k tomu dostala.“
 „Chceš říct, že to byla moje chyba?
 „Ne, vůbec ne. Událo se hodně věcí, které s tebou nemají nic společného. Posledních pár dnů bylo... náročných.“ Nervózně si prohrábla vlasy. V té garáži bylo hrozné horko. 
 Will chvilku vstřebával, co řekla. „Proč jsi jí vůbec věřila? Vždyť ji ani neznáš.“
 Ronnie zavřela oči. Proč? přemýšlela. Protože jsem idiot. Protože jsem měla důvěřovat svému instinktu. Ale tyhle věci nevyslovila. Jen zakroutila hlavou. „Já nevím.“
 Když usoudil, že nic jiného nedodá, zastrčil si palce do kapes. „To je všechno, co jsi mi chtěla? Protože já se musím vrátit k práci.“
 „Taky jsem se chtěla omluvit,“ řekla tlumeným hlasem. „Promiň. Přehnala jsem to.
 „Jo, to jsi přehnala,“ odsekl Will. „Chovala ses naprosto nesmyslně. Ještě něco?“
 „Taky jsem chtěla, abys věděl, že jsem se včera fakt skvěle bavila. Teda, až na ten konec.“
 „Fajn.“
 Nebyla si jistá, co jeho odpověď znamená, ale když se pousmál, trošku se uvolnila. 
 „Fajn? Nic jinýho? To je všechno, co řekneš, když jsem došla až sem, abych se omluvila? Fajn?“
 Místo odpovědi k ní Will přistoupil a najednou se všechno stalo tak rychle, že se ani nestihla vzpamatovat. V jednu chvíli stál metr od ní, a v příští vteřině měl ruku na jejím boku a přitahoval si ji k sobě. Předklonil se a políbil ji. Měl jemné rty a byl překvapivě něžný. Možná to bylo jen tím, že ji překvapil, ale najednou zjistila, že jeho polibek opětuje. Nebyl dlouhý a nebyl to ten vášnivý, drtivý polibek, jaký se obvykle vidí v dnešních filmech. Přesto byla ráda, že se to stalo, a nějak si uvědomila, že to bylo přesně to, co chtěla, aby udělal. 
 Když se odtáhl, Ronnie cítila, jak se jí do tváří žene krev. On se tvářil laskavě, ale vážně a nebylo na tom naprosto nic nerozhodného.
 „Příště, až na mě budeš naštvaná, tak mi o tom pověz,“ řekl. „Nevyhýbej se mi. Nerad hraju hry. A mimochodem, taky jsem se skvěle bavil.“

PS: Zítra na tuto boží knížku bude konečně recenze!!! :D

4 komentáře:

  1. No mně to moc boží nepřipadá. Ale znáš můj názor na slaďárny. :D :))

    OdpovědětVymazat
  2. Videla som množstvo filmov podľa jeho kníh.. :D ale vôbec som nevedela, že sú podľa knižnej predlohy, na to som prišla až pred niekoľkými mesiacmi.. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty jo, já to taky zjistila celkem pozdě, protože já jsem viděla filmy skoro všechny a knížky jsem četla zatím jenom tuhle :)) a já spíš přečtu knížku a pak film, holt u tohohle se mi to nepovedlo :D.

      Vymazat

Děkuju za vaše komentáře!!! :)