sobota 21. září 2013

On my wishlist (11)


Meme pořádá Book Chick City.

Cílem meme je každou sobotu (nebo alespoň nějakou sobotu) ukázat knihu/y, které bychom si přáli mít. Můžou to být knihy staré, nové nebo i ty které ještě nevyšly.







Bílá Masajka - Corinne Hofmanová 
Zpátky z AFRIKY - Corinne Hofmanová 
Shledání v BARSALOI - Corinne Hofmanová
AFRIKA, má láska - Corinne Hofmanová

Tyhle čtyři knížky si chci koupit, protože jsem viděla první díl filmu a celkem se mi líbil, ale ten hlavní důvod proč si chci přečíst tyhle knížky je takový, že já miluju Afriku ze všech směrů!!! Párkrát jsem tam sice byla na dovolené, ale v těch chudších částech jsem ještě nebyla a tam bych se právě chtěla jednou vydat jako dobrovolnice a pomáhat jim hlavně z hlediska zdravotnického! :) Snad se mi to jednou splní, musím si držet palce :D.
Jinak tenhle příběh je napsaný podle skutečných událostí, a takové příběhy já miluju :).

4 komentáře:

  1. O těchto knihách jsem slyšela, ale nijak mě nelákají.. :D :))

    OdpovědětVymazat
  2. Tak týchto kníh by som sa nikdy nedotkla a tvoj sen celkom obdivujem... Ja nie som nejaká veľká africká fanúšička, mojim snom je Amerika alebo Londýn :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sama moc lidí neznám kdo by měl rád Afriku, spíš je zajímavá ta Amerika :D, ale v Londýně jsem byla a tam bych chtěla se taky ještě jednou podívat :)).

      Vymazat

Děkuju za vaše komentáře!!! :)