sobota 14. září 2013

On my wishlist (10)


Meme pořádá Book Chick City.

Cílem meme je každou sobotu (nebo alespoň nějakou sobotu) ukázat knihu/y, které bychom si přáli mít. Můžou to být knihy staré, nové nebo i ty které ještě nevyšly.





Série: Temná akademie

Vyvolení - Gabriella Poole
Spoutaní - Gabriella Poole
Rozpolcení - Gabriella Poole

10 komentářů:

  1. Toto je dobrá séria, mám ju rada aj keď je taká priemernejšia 8)

    OdpovědětVymazat
  2. Tyto knihy taky chci.. :))

    OdpovědětVymazat
  3. Knižky mám na svojom wishliste, hádam sa k ním niekedy dostanem :)

    OdpovědětVymazat
  4. Ja som čítala prvé dva diely, trojku mám momentálne požičanú. Knihy boli celkom fajn, nápad dobrý, i keď nič, čo proste treba čítať :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky za komentář :)), myslela jsem si že to nebude nic moc série (já si ji ale i tak chci přečíst), ale jak teď koukám není až tak špatná :D.

      Vymazat

Děkuju za vaše komentáře!!! :)