úterý 17. září 2013

Teaser tuesday (16)



Meme, které vytvořila Should Be Reading.

Cílem meme je vzít knihu, kterou právě čteš, otevřít ji na náhodné straně a vypsat dvě věty.


Kniha: Počátek
Autorka: Jessica Khouryová 
Nakladatelství: Egmont

Musí existovat důvod, proč nám strýček Paolo neprozradil pravdu.

Neunikne mi vteřina zaváhání a vidím, že jí taky ne.

Lidičky tohle je pro zatím úplně úžasná knížka, kterou si prostě musíte přečíst :DD a jsem strašně zvědavá co se bude v knížky dít, zatím mě nic nenapadá :D.

4 komentáře:

  1. druhá veta je skvelá :D

    OdpovědětVymazat
  2. Já se na ni už těším, jak malá :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To věřím, a já kvůli škole mám na ní málo času a nejradši bych tam ani třeba jeden den nešla, jen aby jí mohla v klidu dočíst :D.

      Vymazat

Děkuju za vaše komentáře!!! :)