pátek 8. srpna 2014

Knižní doporučení (5)



Meme z mojí dílny.

Jde o to ukázat ostatním knihu, která mě zaujala a doporučit ji dál.

Kniha: Marcelo ve skutečném světě
Autor: Francisco X. Stork
Anotace: Marcelo Sandoval slyší hudbu, kterou nikdo jiný neslyší. Je to jeden z projevů psychické poruchy podobné autismu, kterou trpí. Celý dosavadní život chodil na školu pro žáky se speciálními potřebami, ale toto léto se jeho otec rozhodl, že musí poznat skutečný svět a zaměstná ho ve své právnické firmě. Marcelo poznává, co je to zrada, zklamání, žárlivost, hněv i touha a láska, a učí se s tím vším vyrovnávat.
Tento jedinečný příběh je příběhem o spravedlnosti i krutosti světa kolem nás a o tom, že každý z nás může někdy zaslechnout hudbu své duše.

Knížku jsem četla už celkem dávno (někdy na začátku minulého roku) a proto jsem ji už i trochu zapomněla, což mě i malinko štve, protože to byl krásný příběh a asi si knihu budu muset přečíst znovu. Knížku jsem jen tak zahlédla v knihovně, tak jsem si řekla, že si ji půjčím a uvidím jak se mi to bude líbit. Nic jsem od knihy neočekávala, přeci jen ani z té anotace se nedá tak úplně poznat o čem kniha je, ale především název knihy se k příběhu dokonale hodí. Přijdeme mi, že tolik lidí tuhle knížku nečetlo a přitom je skvělá a originální a určitě by si zasloužila více pozornosti. Bylo by i skvělý kdyby od autora ještě někdy u nás něco vyšlo, je ho styl psaní mi sedl a i když kniha nemá nijak složitou zápletku a ani žádná akce se tu neděje, tak i tak se u knihy nudit nebudete. Čte se to rychle a někdy jsem měla nutkání číst dál, proto bych knihu chtěla doporučit i Vám, protože myslím, že tato kniha za přečtení vážně stojí!! :) A jinak má i krásnou obálku, která mě naprosto ukouzlila a dokonale se hodí ke knize.

Četli jste někdo tuto knihu? :))

12 komentářů:

  1. Snad se k této krásce někdy dostanu. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Nedávno jsem si ji pořídila a už se na ni moc těší. Zatím jsem slyšela samý pozitivní ohlasy, tak doufám, že z ní budu stejně nadšená jako ostatní. A obálka je opravdu skvělá:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to je skvělý, ať se ti líbí :). A ona si ti pozitivní ohlasy vážně zaslouží :))

      Vymazat
  3. Neslyšela jsem o ní, ale jak o ní píšeš, může to být zajímavé :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A taky je to velmi zajímavá kniha :), s podobnou jsem se nesetkala :).

      Vymazat
  4. Vypadá to zajímavě a ta obálka je povedená. :) Uvidíme, jestli to v knihovně taky najdu :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě by bylo skvělý kdyby si to tam našla, myslím, že líbit by se ti to mohlo :).

      Vymazat
  5. Knížka má moc hezkou obálku, zaujala mě, tak snad se k ní brzo dostanu!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to je super :), snad se ti taky bude líbit :)).

      Vymazat
  6. Tuhle knihu si chci už dlouho přečíst :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak bys to měla napravit a pustit se do toho co nejdřív :DD.

      Vymazat

Děkuju za vaše komentáře!!! :)