pondělí 25. srpna 2014

Filmová podoba týdne (9)



Toto meme vymyslel Niklaus. Jde o to každé pondělí ukázat film podle knižní předlohy.

Název filmu: Hvězdy nám nepřály
Režisér filmu: Josh Boone
Hrají: Shailene Woodley, Ansel Elgort, Willem Dafoe, Laura Dern, Nat Wolff, Lotte Verbeek, Sam Trammell...
Podle knihy: Hvězdy nám nepřály - John Green
O čem film je: Hazel a Gus jsou dva výjimeční teenageři, které spojuje kousavý humor, pohrdání konvencemi a především láska, co s nimi cloumá. Jejich vztah je o to neobvyklejší, že se seznámili a zamilovali během setkávání na sezeních podpůrné skupiny pro boj s rakovinou. Hazel Grace Lancasterové (Shailene Woodley) je šestnáct let. Má ráda (a zároveň toleruje) své někdy až příliš starostlivé rodiče a právě se zakoukala do mladíka jménem Gus Waters (Ansel Elgort), který se na oplátku zamiloval do ní. Jak se sbližují, Hazel a Gus společně prožívají své obavy vyplývající z jejich zdravotních problémů a zároveň sdílí lásku ke knihám, včetně Hazelina oblíbeného románu Císařský neduh. Mnohokrát se marně snažila spojit s autorem knihy, samotářským Peterem Van Houtenem (Willem Dafoe). Když se Gusovi podaří Van Houtena zkontaktovat, spisovatel je oba nečekaně pozve do Amsterdamu. Gus je rozhodnutý vzít Hazel na cestu, aby našla odpovědi na všechny otázky, které kdy ke knize měla. Ale odpovědi, které hledá, nepřichází od Petera Van Houtena. Přichází z velkého dobrodružství, které Hazel zažije s někým, koho se nebojí milovat a kdo jim oběma dal něco, co Hazel nazývá „Malou věčností – nekonečnem mezi sečtenými dny."
Více informací ZDE.

Hodnocení: *****

Můj názor: Jak asi někdo ví z FB tak včera jsem konečně zkoukla Hvězdy nám nepřály. Ještě teď nemám slov, protože tenhle příběh se nedá vyjádřit slovy. Nečekala jsem, že by se tolik film mohl vyrovnat knize. Vážně jedna z nejlepších filmových adaptací podle knihy které jsem viděla. Jsem nakonec ráda, že jsem na to nešla do kina, protože se přiznám, že málo jsem nebrečela a přeci jen v tu chvíli jsem chtěla aby mě radši nikdo neviděl :D a to jsem si předtím říkala, přeci nemůžu brečet když už vím jak to vlastně dopadne, to zvládneš. Ne nezvládla jsem to, bylo to ještě horší, ale i tak za to tato kniha i film prostě stojí a hodlám si obojí časem zopakovat :). Co se týče herců měla jsem zpočátku trochu obavy, ale jak Shailene tak Ansel zahráli svou roli na výbornou.
Vážně nejkrásnější a k tomu nejsmutnější film co jsem snad kdy viděla. Ukazuje nám to, že prostě život někdy není fér :( a že něco podobného může potkat každýho z nás a proto by jsme si život měli co nejvíc užívat co to jde :)).
Jak film tak i kniha mi toho hodně dali a hodně mi to pomohlo k tomu abych přestala řešit minulost, kterou nedokážu spravit a chyby které nedokážu napravit. Někdy mám slabost, takže se k tomu vracím, ale snažím se toho teď maximálně držet. :)
A vy pokud jste nečetli a ani neviděli film, běžte to napravit nevíte totiž o co vůbec přícházíte! :)
TRAILER

Fotky z filmu





10 komentářů:

  1. Já jsem knihu četla a film jsem viděla poprvé také nedávno a nevydržela jsem to a rozbrečela jsem se jak malá holka. :D Je to prostě úžasný film! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak, já jsem brečela ještě víc než u knihy. :)
      Ano to je :), je dokonalý :)).

      Vymazat
  2. Krásně napsáno! Knihu jsem četla, ale film neviděla. Ale jsem si stoprocentně jistá, že bycg u něj brečela.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc! :) Určitě na něj koukni, sice je to smutný, ale za zkouknutí to stojí :).

      Vymazat
  3. Knihu jsem četla, ale film mi ještě chybí :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to určitě naprav je to skvělý :)).

      Vymazat
  4. Film je proste verná adaptácia knihy :)

    OdpovědětVymazat
  5. Kniha i film jsou naprosto boží! :)

    OdpovědětVymazat

Děkuju za vaše komentáře!!! :)