úterý 5. srpna 2014

Teaser tuesday (46)



Meme, které vytvořila Should Be Reading.

Cílem meme je vzít knihu, kterou právě čteš, otevřít ji na náhodné straně a vypsat dvě věty.


Kniha: Fenomén
Autorka: Marie Lu
Nakladatelství: CooBoo

My dva se přivítáme krátkým úklonem hlavy. 

Polibek, který mi včera dal, mi dnes připadá už jen jako výplod vlastní fantazie.

(str.200)

10 komentářů:

  1. Tuto sérii bych si chtěla přečíst. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Taky se na tuto sérii chystám :) Snad brzy.

    OdpovědětVymazat
  3. To je super, možná se taky zapojím :)

    OdpovědětVymazat
  4. Krásné dvě věty :-).

    OdpovědětVymazat
  5. Na Fenomén se chci vrhnout v nejbližší době :) První díl byl skvělej :) ps: ta věta je hezká :-))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. První díl se mi taky moc líbil, proto jsem ráda, že jsem se konečně po čtvrt roku pustila do dvojky :).
      Díky :D.

      Vymazat

Děkuju za vaše komentáře!!! :)