středa 6. srpna 2014

Waiting on Wednesday (28)



 Cílem meme je každou středu ukázat knihu, kterou si chceš přečíst.


Bezhlavě
S. C. Stephensová

Vzrušující erotický příběh, na němž se stanete závislí. Téměř dva roky představoval Denny všechno, co kdy Kiera chtěla: Byl to oddaný milující přítel a každá žena jí ho záviděla. Když se přestěhovali do nového města, kde chtěli vybudovat společný život, vypadalo všechno dokonale. Denny šel za svým snem, Kiera měla nastoupit na prestižní univerzitu... Pak ale Denny musel odcestovat a mladý pár se rozdělil. Osamělá a smutná Kiera potřebovala utišit žal a zdrojem útěchy se jí stal místní rockový král Kellan. Nejprve byli jen kamarádi, ale jak se její samota prohlubovala, měli k sobě stale blíž. Jednoho večera se všechno zlomilo a ani jeden z nich už nebyl jako dřív. 

Tuhle knihu jsem neměla v plánu číst, myslela jsem si že to bude další erotický román a přeci jen mě trochu tyhle knihy moc nelákají. Když jsem se pak dozvěděla z videa od Nikol z Knižního království, že to není až tak úplně erotický román, že se tam především řeší i jiné věci, tak mě na knihu celkem nalákala a nakonec si ji moc ráda přečtu a jsem zvědavá jestli se to bude líbit i mě. :)

12 komentářů:

  1. Jojo, Bezhlavě si přečti! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Tuhle knihu už mám taky na seznamu knih, které sic chi přečíst, ale ten seznam už je dost dlouhý, tak jsem zvědavá, jestli se k tomu dostanu. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To radši nebudu povídat o svém seznamu co bych si chtěla přečíst :D :D, krátký tedy taky rozhodně není :D. Jednou se k tomu určitě dostaneš :).

      Vymazat
  3. Tak to jsem zvědavá na Tvůj názor. Já mám k té vlně erotických románů také trochu odpor.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sama jsem zvědavá co na ní řeknu :D.
      Tak to jsem ráda, že nejsem sama :D, ale tak třeba jednou mi to nebude vadit to číst :).

      Vymazat
  4. Také bych si ji chtěla přečíst. Dost mě zaujala. :)

    OdpovědětVymazat
  5. Take ji mam na wishlistu :)

    OdpovědětVymazat
  6. Taky si jí chci přečíst :))

    OdpovědětVymazat
  7. Jéé, tak podle anotace bych si tuhle knihu přečíst nechtěla. Protože ve všech knížkách poslední dobou čtu jen o tom, jak se spolu rozcházejí, protože se zamilovala do jiného, jak se navzájem podvádějí atd. Už se mi to nelíbí :). Ale doufám, že Ty si knihu užiješ a bude Tě bavit :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak stane se, že už to tolik nezaujme pak jako dříve. :) Já se na ní těším moc :)).

      Vymazat

Děkuju za vaše komentáře!!! :)