středa 13. srpna 2014

Waiting on Wednesday (29)



 Cílem meme je každou středu ukázat knihu, kterou si chceš přečíst.


 Saba žije u Stříbrného jezera – pustiny zpustošené neustálými písečnými bouřemi – kde se její rodina snaží přežít a neustále naráží na pozůstatky dávno zaniklé civilizace Padlých. Když čtyři tajemní jezdci unesou její milované dvojče Lugha a zabijí jejího otce, Saba se vypraví osvobodit bratra a pomstít otce. Cestou potkává pestrou společnost dobrodruhů, pašeráků a samozřejmě i Jacka, úžasného a nesmírně drzého kluka. Saba během svého putování zjistí, že není slabou a bezbrannou dívkou, ale naopak skvělým bojovníkem, který má schopnost změnit deformovanou společnost zevnitř… 
Krvavá cesta je román plný akce, napětí a dobrodružství. Román, který vás uhrane.

Sice je to další dystopie, ale tahle vypadá moc dobře a já doufám, že si ji přečtu brzo a že se mi to bude líbit :).

12 komentářů:

  1. Krvavou cestu jsem četla a je to velmi povedená dystopie :))

    OdpovědětVymazat
  2. Líbí se mi jak obálka, tak anotace. Jsem na ni zvědavá :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Tu bych si chtěla taky přečíst. :))

    OdpovědětVymazat
  4. Ta knížka je skvělá! :)

    OdpovědětVymazat
  5. Knížku jsem už někde párkrát viděla a docela mě zaujala. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak doufám, že si ji taky někdy přečteš :).

      Vymazat
  6. Krvavou cestu si chci taky přečíst. Většina lidí jí četla a líbila se jim. Tak doufám, že se mně bude líbit taky :)

    OdpovědětVymazat

Děkuju za vaše komentáře!!! :)