středa 27. srpna 2014

Waiting on Wednesday (30)



 Cílem meme je každou středu ukázat knihu, kterou si chceš přečíst.


Buď se mnou
J. Lynn

Tereza Hamiltonová prožívá drsný rok – zamilovala se do nejlepšího kamaráda svého staršího bratra. Jase s ní ale nepromluvil od té doby, kdy jí věnoval opravdu úžasný, dech beroucí polibek, takový, co vám změní život. Tereza se právě vymotala z příšerného vztahu a navíc jí hrozí, že kvůli zranění bude muset dát sbohem taneční kariéře. Nastal čas na plán B – vysokou školu. Možná tak dostane šanci přesvědčit Jase, že jí jeden polibek nestačí...

Strašně se na knihu těším a podle anotace mě to zaujalo více než první díl, takže jsem na to dost zvědavá :)).

11 komentářů:

  1. O tehle slysim prvne, ale vypada zajimave :)

    OdpovědětVymazat
  2. Já už jsem knihu na internetu zahlédla, ale nečetla jsem ještě ani první díl, každopádně se na ně určitě chystám. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem ji právě zahlédla až docela nedávno :D a anotace mě moc zaujala. Určitě si to ale přečti :).

      Vymazat
  3. Strašne sa na ňu teším. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Hmm, romantika :) Vypadá to lákavě.

    OdpovědětVymazat
  5. O téhle knize jsem neslyšela, ale vypadá zajímavě :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já doufám, že se mi to hlavně budu líbit :)).

      Vymazat
  6. Odpovědi
    1. Nedivím se :D. Vím přeci jak se ti líbil první díl :)).

      Vymazat

Děkuju za vaše komentáře!!! :)