pátek 15. srpna 2014

Knižní doporučení (6)



Meme z mojí dílny.

Jde o to ukázat ostatním knihu, která mě zaujala a doporučit ji dál.

Kniha: Zrozena z popela
Autorka: Petra Stehlíková
Anotace: Kdyby Susan Smithová neriskovala a nesledovala osudné noci svou spolužačku na útesy, nebyla by zabita. Kdyby nebyla zabita, neprobudila by se v těle Valerie Evansové, svého vraha. A kdyby se neprobudila v jejím těle, nikdy by se nedozvěděla o existenci někoho, kdo je pokládán jen za mýtus. Ale všechna tato kdyby dala Susan nový život a ukázala svět, který je ostatním skryt.
DATÁBAZE KNIH

Tuto knihu napsala česká autorka a jen tak náhodou jsem ji našla v knihovně a půjčila jsem si ji. Vůbec jsem nečekala co mám od knihy čekat a proto jsem z ní byla strašně překvapená, protože se mi líbila strašně moc a takový dokonalý a originální příběh jsem doposud kromě této knihy nepřečetla. Knihu jsem četla velmi dávno, ale z žádnou podobnou knihou jsem se nesetkala a i když to napsala česká autorka, tak je to naprostá bomba a je vážně škoda, že kniha není více známá, určitě by si zasloužila více pozornosti. Pokud jste ji nečetli tak vám ji všem doporučuji!!! :) Kniha mám v plánu si přečíst znovu a mám doma i pokračování na které se moc těším.

Četli jste někdo tuto knihu? :)

8 komentářů:

  1. Anonymní15/8/14

    A koľko rokov má hlavná postava? Lebo súdiac podľa anotácie to bude asi stredoškoláčka a to ma dosť odrádza. O knihe som však nepočula, prvý pohľad na obálku vo mne vyvolal pocit, že je to erotický román, ale ten nápad prebudiť sa v tele svojho vraha, tak to znie dobre :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to netuším, ale myslím že je to právě středoškolačka.. To i u mě to teď už vyvolává, ale vůbec tomu tak není, je to kniha úplně o nečem jiném :).

      Vymazat
  2. Obálka působí jako erotický román a anotace spíš jako dobrodružný, nebo úplně něco jiného. Ale poslední dobou dávám šanci i českým autorům, takže jestli to někde uvidím, tak po tom sáhnu. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to něco úplně jiného než se zdá podle obálky :). Určitě to zkus, myslím že tohle by mohla být dobrá volba ;).

      Vymazat
  3. Hodně jsi mě na tuhle knížku nalákala:) Koukala jsem na hodnocení a samá chvála. Líbí se i další díly téhle série a vůbec tak nějak kladně je autorčina tvorba hodnocena celá. Je škoda, že o plno takových autorech se vůbec neví a mělo by se! Nedivím se tedy, že obálka někomu může připomínat erotickou četbu, všichni jsou zblblý z "Odstínů" a plno lidí si pod obyčejnou maskou a pár peříčky hned představí erotický hrátky, i když tomu tak vůbec nemusí být:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsem strašně ráda :). Tahle kniha (série) je vážně skvělá a stojí za přečtení :). Přesně tak a je to škoda no :(. Jo to máš pravdu a přesně u téhle knihy tomu tak ani není, kniha se zabývá úplně nečím jiným a i když jsem Odstíny nečetla, myslím, že tohle je stokrát lepší kniha.

      Vymazat
  4. Tu knížku neznám, ale doufám, že se k ní někdy dostanu. :)

    OdpovědětVymazat

Děkuju za vaše komentáře!!! :)