pondělí 18. srpna 2014

Týden s knížkou (6)



Meme z dílny Rodaw.

Jde o to ukázat knihy které jsem tento týden přečetli, čteme a na které se chystáme :).

Tento týden jsem přečetla dvě knihy. Jsem opravdu ráda, ale vážně teď by se mi hodilo přečíst tak 4 knihy za týden abych to všechno stihla přečíst :).

Přečetla jsem:
Úžasné zakončení série, takový konec jsem sice nečekala, ale teď už se s ním celkem smířila. Pokud jste ještě tuto sérii nečetli tak vám ji můžu vřele doporučuji!

Dokonalá knížka, která se mi strašně moc líbila a bude na ní mile vzpomínat. Kdyby se mi tohle podařilo zažít byla bych nadšená.

Rozečetla jsem:
Momentálně čtu tuto knihu a jsem na straně 204 a zítra to mám v plánu dočíst. Knížka se mi líbí, ale nejsem z ní tolik nadšená jako ostatní, ale tak uvídime, třeba konec mě ještě dostane. 

Chystám se číst:
Tuhle krásku bych chtěla ještě tento týden stihnout a strašně moc se na ní těším :)

Tahle knížka je krátká, takže bych to mohla stihnout přečíst i za den.

A co hezkého jste přečetli vy? :)

4 komentáře:

  1. Amy a Roger na ceste vyzerá pekne. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to skvělá knížka a určitě si ji taky někdy přečti :).

      Vymazat
  2. Sérii Legenda si chci už dlouho přečíst. Zatím jsem se k tomu nedostala, ale doufám, že někdy v budoucnu :)
    Polibek pro Annu si chci taky přečíst. Bude to takový re-reading na který se těším :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Snad se k tomu někdy dostaneš. Sice to pro mě není úplně nejlepší dystopie, ale i tak stojí určitě za přečtení :).
      Zítra bych měla začít knihu číst a strašně moc se na ní těším :).

      Vymazat

Děkuju za vaše komentáře!!! :)