pondělí 25. srpna 2014

Týden s knížkou (7)



Meme z dílny Rodaw.

Jde o to ukázat knihy které jsem tento týden přečetli, čteme a na které se chystáme :).

Tento týden jsem přečetla (a dočetla) 3 knihy a jsem za to moc ráda. Tenhle týden se dám asi takový čtecí maraton, abych stihla přečíst to co potřebuji :) :D.

Přečetla jsem:
Knihu jsem měla rozečtenou minulý týden a úspěšně jsem ji již dočetla. Kniha se mi líbila, ale nebyla jsem z ní tolik nadšená jako ostatní.

Krásná knížka která mě strašně mě mile překvapila a moc se mi líbila. Všem ji můžu jenom doporučit. Je i tenká takže se dá přečíst za jeden den :).

Nádherná knížka, která se mi strašně moc líbila a nečekala jsem, že až tolik by se mi mohla líbit. Plno čtenářů už jí četlo, takže určitě někteří ví jak je kniha skvělá.

Rozečetla jsem:
Zbývá mi jenom kousek takže dneska to určitě dočtu. Jinak z knihy mám rozpoluplné pocity. Nevím moc co se i tom mám myslet. Líbilo se mi to, ale na druhou stranu mě kniha mírně zklamala, čekala jsem něco víc. Jsem především zvědavá na ten konec a už teď se začínám malinko bát.

Chystám se číst:
Tak na tohle jsem vážně strašně moc zvědavá a doufám, že mě to nezklame. Já radši od toho nic neočekávám a třeba mě to ještě překvapí :D.

Klasiku, kterou snad už četl každý, jen zas ne :). Knížku jsem si chtěla přečíst už dávno, ale musím to číst i do povinné četby takže se mi to pěkně spojí :D.

Tuhle knihu asi nestihnu přečíst, ale strašně moc bych to potřebovala :D. V září asi už nebudu mít možnost se k tomu dostat, ale snad to nějak přelouskám.

A co jste vy přečetli za tento týden ? :)

15 komentářů:

  1. pěkný výběr, hodně rozsáhlý co do žánru :-) musím se přiznat, že jsem přečetla jen pár stránek. nějak nemám čas, buď jsem v práci, nebo se učím, nebo spím :D ale zítra si jdu KONEČNĚ!!! pro Rozohněnou (aspoň doufám), a na tu se vrhnu jako dravec :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To ano, já ráda čtu víc žánrů, než jeden a ten samý :)).
      Tak to znám, někdy holt ten čas na knihy není, ale tak je hlavní že aspoň něco přeci jen si přečetla.
      Tuhle sérii jse já zatím nečetla ani první díl, ale musím se do toho někdy pustit a když se ti to k tomu tobě tak líbí :DD.

      Vymazat
  2. Páni, tolik knih za týden? :O Já jsem ráda, když zvládnu přelouskat dvě! Ale tři? To je úžasný počet! :D :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je u mě výjimka, protože jsou prázdniny, během školy budu ráda tak za jednu nebo dvě :D. Jednou jsem teď o prázsninách dala 4 ale to byl můj rekord, nikdy jsem tolik knih nedala :D.

      Vymazat
    2. Jinak děkuju :D.

      Vymazat
  3. Já bych si chtěla přečíst Ve stínů černých ptáků a Pícha a předsudek (viděla jsem jen film který se mi líbil) a četla jsem Polibek pro Annu a také se mi líbila :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě si obě knihy přečti, stojí za přečtení :D:
      Pýchu a předsudek jsem taky viděla film a taky se mi moc líbil a moc se těším na knihu.
      Polibek pro Annu je úžasná kniha :).

      Vymazat
  4. Nad Asylum dlhšie premýšľam. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě se někdy do něho pusť chtěla bych znát tvůj názor :)).

      Vymazat
  5. Ahoj můžu se tě zeptat: nevíš, jestli Host dáva na recenzi jen novinky nebo je jedno, kdy kniha vyšla? Děkuju za odpověd

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj :). Host ti dá na výběr knihu kterou ty chceš, nemusí to být přímo novinka :), ale posílají jenom e-knihy, nevím jestli jsi tohle věděla :)).

      Vymazat
    2. Aha :( Děkuju za odpoved

      Vymazat
    3. Nemáš za co :).

      Vymazat
  6. Polibek pro Annu zrovna čtu a líbí se mi to stejně, jako se mi to líbilo, když jsem jí četla poprvé :)
    Ještě než umřu jsem si nedávno koupila, ale teď se mi do toho vůbec nechce. Trošku jsem knihou listovala, četla si pár odstavců, ale musím říct, že jsem čekala něco víc :)
    Já jsem Pýchu a předsudek taky ještě nečetla. Každopádně už jí mám koupenou a těším se až si jí v blízké době přečtu :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To věřím. :) Já bych si knihu už teď nejradši přečetla znovu :).
      Od knihy Ještě než umřu jsem taky čekala něco víc :/, ale na druhou stranu je to pěkná knížka :)).
      Tak to jsem ráda, že v tom nejsem úplně sama :D. Sama se na ní moc těším :).

      Vymazat

Děkuju za vaše komentáře!!! :)