pondělí 11. srpna 2014

Týden s knížkou (5)



Meme z dílny Rodaw.

Jde o to ukázat knihy které jsem tento týden přečetli, čteme a na které se chystáme :).

Tenhle týden jsem bohužel přečetla jenom jednu knihu a to z toho důvodu, že jsem byla nemocná a na čtení jsem prostě neměla náladu, takže jsem ráda aspoň za tu jednu. :D Dobře mi tedy pořád není, nejspíš mám záněť dutin :/ a nic přijemného to tedy není a ani číst mě moc nebaví, ale tak věřím, že se to zlepší :). Za další týden toho asi taky moc nepřečtu, ale tak budu se snažit :).

Přečetla jsem:
Tak úspěšně jsem dočetla druhý díl trilogie Legenda. Tento díl byl taky skvělý, ale mě neuchvátil tolik jako první díl a uvidíme co ještě přinese třetí díl. Jinak tohle není vůbec špatná sérii a pokud jste ji ještě nečetli tak vám ji doporučuji. Více se dozvíte v recenzi :).

Rozečetla jsem: 
Tak momentálně čtu záverečný díl trilogie a momentálně jsem na straně 142. Přiznám se, že mě začátek trochu nudil, ale možná to bude teď trochu moje vina, ale i tak teď už je to mnohem lepší a začalo mě to i bavit. Hrozně se bojím konce a celkově toho co se tam ještě stane, ale tak uvidím, mám v plánu do zítřka přečíst :).

Chystám se číst:
Na tuhle krásku se těším celé prázdniny a už se nemůžu dočkat až se do ní začtu. Je to určitě skvělé ideální čtení na léto a myslím, že knihu si dostatečně užiju :)).

No a potom mám v plánu se pustit do této další krásky :D. Nevím teda jestli to stihnu, ale tak snad jo. Po grafickém zpracování mi to připomíná Sirotčinec, takže už jen proto se na knížku moc těším :) a celkově i námět knihu mě dost zaujal, tak snad se mi to bude líbit a kniha mě nezklame :).

A co hezkého jste přečetli vy? :)

6 komentářů:

  1. Já tento týden podala docela slušný výkon a přečetla čtyři knihy. :) Fenoména si chci časem možná přečíst, ale jsou důležitější knihy. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Wow, tak to je dost knih, já jsem to měla minulý týden, tak doufám, že se k tomuto číslu ještě někdy dostanu :D.
      To věřím, ale určitě si časem přečti celou sérii :).

      Vymazat
  2. Pěkné kousky :) Na trilogii Legenda už se těším.

    OdpovědětVymazat
  3. Ve stínu černých ptáků mě zaujalo... a máš pravdu, že hodně připomíná Sirotčinec po grafické stránce.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To ano :), já se na knížku strašně těším :).

      Vymazat

Děkuju za vaše komentáře!!! :)